gästbok och besöksräknare

boom så var man 24 basst och fick bästa dagen av min fru


Då blev man ett år äldre, fan nu har man levt längre än va jag trodde jag skulle göra så man lär ju va glad för det :) Sitter just nu och beundrar min fru som ligger och sover så sött med våra hundar , jag kmr verkligen sakna henne vi har inte varit ifrån varran mer än 4 dagar på 2½ år daamn love is a prison a very nice one =)tidigare idag så gjorde min kärlek mat åt mig och jag fick en tjooock skön tavla av henne med the champ Ali, jag vill passa på tacka alla som ringt och skrivit one love to my ppl !. Snart så bär det av sig till skåneland där det ska umgås lite med min arab bror khaled.Imorgon när jag vaknat blire tvätt och la leka hemma man städa diska och va med hundarna och förhoppningsvis chillanations med nåra homies och kanske ringa sevgin som får agera extra pappa till fatty medans jag är i skånelandet. goodnight, Realize that the king is here to stay





Kommentarer
Postat av: Jii

haha :P



då får man ju gratulera - grattis, hur känns de

take care!

2009-03-05 @ 08:21:27
URL: http://sampaguita.blogg.se/
Postat av: Jii

SV: men det är klart man ska vara tacksam :)

yeah like always... för din del då? vad händer?

2009-03-05 @ 08:37:09
URL: http://sampaguita.blogg.se/
Postat av: tmk

grattis! kul att se att ågren har gittat tillbaka dit han kom ifrån!

2009-03-06 @ 00:25:02
URL: http://mylifestylesight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0