gästbok och besöksräknare

back from malmoe

Shushuliluluuu nu är man tillbax här hemma i Gävle , allt är som vanligt förutom att min kärlek inte är hemma och jag saknar henne galet men nu är det bara 2 veckor kvar så jag längtar tjock mycket. iaf mycket har hänt i stan medans jag var borta lika bra att jag drog , är så trött på denna stad alla känner alla och man aldrig vara i fred för grismyndigheterna även man håller sig på sin plats och sköter sitt , ska bli dunder bara dra härifrån när frugan är klar med sin utbildning bräääää fatta sån frihet bara slappna av låta grisarna åka fram och tillbax utan att hjärtat hoppar ur brösten på en.måste bara få säga att malmö har det godaste kebaben den knulla mig i munnen bokstavligen nu så att det tråkigt att äta den skiten i vi har i gävle

melissa ft dr alban - Habibi

inte fan visste jag att han fortfarande gjorde musik tandläkarn

Kommentarer
Postat av: Jii

SV: haha thanx :)

and fo sure malmö har den godaste kebaben :)

take care!

2009-03-15 @ 23:36:50
URL: http://sampaguita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0