gästbok och besöksräknare

nytt jobb nya möjligheter och hinder .. dear fatty

En barndoms homie my old wingman ringde imorse och fråga om jag är på jobba med han och tjäna tunga cash.
Men frågan är om man orkar vara borta så mycket och med en valp som jag måste lämna till ramona själv,
jävla mini gris men det ska nog gå men det blir tjockt drygt att va borta från frugan..Jag ska ta fundera över saken
ett par dagar . Iaf jag och ramona taggar ner till espania den 14e juni och blir borta 1 månad tjock nice men lite
chillanation time away from shitnizz och bizzniz ett tag lätta på hjärtetryck och gris stress osv, blam blam gone you go..
Sitter och väntar på en slö ramona som är hemma och jäser hos sin mor (jag vill ha fruktsallad lala) la fatty nr 2 fasst 100 miljoner vackrare yeah forshizzle my nizzle bizlle.. höööörs laayta boooom !

 NewKid galen snubbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0