gästbok och besöksräknare

knockout , deep deepy shiet...mindshiet goes bad like a M*T***F*****

3 veckor av sömnlösa nätter knäcker en .. Som i ett tjackrace går omkring som zombier. Tankar på allt annat än det man har framför sig...Helt lamslagen som en horsare i sitt prime ,allt stress och oro man har inom sig,
När man väl förlora nått så värdefullt och bra för ingenting alls
och när allt skiter sig och problem kommer som jabbar och krokar
då vet man varken in lr ut ,Allt och det enda man vill är överleva ,hålla ut till sista strået..
Det brotttom brottom stress stress stress när fan tar det slut  , när vänder skiten ,
Byta branch och vardagsliv är kanske ett av alternativen,flytta härifrån starta nytt ?.. Men det känns så långt ifrån.
Att lösa allt vända ryggen o dra är en skön och lockande tanke. Men nånting större än så suger en tillbax,
Man trampar på samma skit som igår och förigår ,ny dag same shit
Allt kommer ikapp en och lämnar en tillslut utan nå val än att gå linan ut...
Att bli av med denna mörka person man har inom sig innan det är försent!?
 Det är allt jag önskar ..och lite till !!!

ågren......

 är en mööörk möörk och scary creep som jag delar mitt liv med

Kommentarer
Postat av: tmk

haha! dont get it all wrong now, jag sa att vi uttryckte oss lika, inte att den ena uttröck sig som den andra ;) hehe. säg en person som är normal? Finns ingen. Kolla på kungen som ska vara idealet för hela Sverige, snubben kan inte ens stava för han har dyslexi.



Men i feel you, jag tänker också för mycket ibland, det är inte bra för hälsan ;)

2009-02-08 @ 11:53:01
URL: http://mylifestylesight.blogg.se/
Postat av: tmk

sv: dont let shit bother you. inte värt det, livet är för kort..

2009-02-08 @ 14:32:42
URL: http://mylifestylesight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0