gästbok och besöksräknare

gonatt & en till från lupe

Äntligen börjar det vända lite inombords inte lika förvirrat o twistad som senaste dagarna..
Men dagen började inte so damn good va uppe 5 och snurra i min egen skalle.
Det måste vara resultat av min fuckin inzomia, börjat oxå få ruggit trippiga drömmar när jag väl
somnat men det inget man klagar på rätt soft jue if ya know what i mean....
Ska boka en tid hos en massör så man får slappna av och kanske få må som en människa
för engångs skull..alla hjärtansdag är på ingång jag och ramona skulle mysa hemma på
nå taccopaj/taccos och film och jag har "lovat" ge henne massage oxå.. får se om hon får det :P
Nu ere dags .. jag lär ut med lil tjejen innan jag går lägger mig.. gonatt folk peeejs !


och ni får en till från lupe

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-13 @ 03:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0