gästbok och besöksräknare

farbror ågren

Ågren har varit på besök igen.. känns lite tungt i brösten varje gång han kommit förbi för en fika
senast igår va han förbi men han kom oxå förbi för några minuter sen. fan va drygt det börjar bli
Polarna börjar bli oroliga dom säger att jag borde sluta umgås med farbror ågren för mitt
eget bästa och göra mig av med orsakerna till varför ågren kmr gång på gång på besök
..sist jag och ågren umgicks på riktigt blev det ett snabbt stopp på hjärtintensiven.
På hjärtintensiven så sa dom att jag hade fått en liten infarkt när ågren va förbi o umgicks..
Jag va oxå den yngsta på avdelningen kändes lite som den nya killen i skolan :P..
så nu säger vi stopp och dödar ågren.. vi ska röka ut den jäveln och dränka han i nått starkt




Kommentarer
Postat av: tmk

surfade och kom helt plötsligt fram till din blogg, du skriver intressant. kände igen mig mycket i ditt skrivande och tror vi uttrycker oss väldigt lika. eller så är jag fett trött och ute & cyklar hehe.



take care!

2009-02-07 @ 23:45:51
URL: http://mylifestylesight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0